torsdag 9 maj 2013

Drama i holken - inbrottschock!

Idag vid 17-tiden var det objudna gäster i holken! En oidentifierad individ klev rakt in utan att fråga om lov och tittade runt. Händelsen fångades på film och den allmänna uppfattningen är att den objudna gästen letade efter saker att stjäla eller eventuellt till och med en ny bostad.
Grannarna är uppgivna och anser att polisen måste börja patrullera tomten. Pippi som bor i holken i vanliga fall var inte hemma vid tillfället, men säger sig vara både arg, ledsen och kränkt.
- Om det här kan hända mitt på ljusa dagen, vad kan då inte hända på natten? Det är tur att jag inte lagt mina ägg än, då vet man inte vad som hade hänt! Jag kommer nog aldrig kunna känna mig trygg här igen.

Pippi Blåmes - bor i holken

Inkräktaren - fortfarande på fri fot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar